Monday, June 27, 2011

CONGRETS PUAN NOOR :D

Assalamualaikum 
hye bogie . entry aku kali ni mood aku sgt happy + excited gle
rasa nk melompat je kn 
heheh 
nak tahu kenapa ? sebab cik noor dh pregnant .. 
( c.noor tu mak cik aku )
hohohohohhho
tak sabar rasanya aku nk dpt new cousin
huhuhhu
msti best kn .. yela setelah beberapa bulan berkerja keras . 
akhinya dpt juga die bby
almaklumlah c.im tu bz outstation la .. study la
mungkin .. tak ada masaa utk ehem2
huhuhuh

so .. aku pon mcm tak percaya sgt2 . sbb cik noor aku yg mcm budak2 tu dh nak ada baby dh kn
aku rasa mcm die tu anak dara lg kot
sbb die tu mcm budak2
huhuhuuh
c.im pon msti happy kn almaklumlah . dh nk bergelar bapa kn
haiii . betuahnya spe jd anak c.im
harap2 anak die skema mcm die la nnti
huhhuhuhhu
die kn nak anak die jd perdana menteri
huhuhuuhuh
mungkin die tegas kot didik anak die 
almaklumlah . pegawai penjara kan
jgn die belasah anak die sudah nnti
huhuhuuh
harap2 .. anak die nnti perempuan la
coz aku tak ramai cousin perempuan
ada pon si mak joyah tu la 
( nor alisya yasmin bte mohd rizal )
kepoh kot budak kecik ni
haii .. kan best kalau arwah atok ada lg
msti arwah atok yg jaga c.noor kn 
pastu msti die rasa happy sgt2 kn . almaklumlah . c.noor kn ank kesygn die 
rindunya kat atok 
tak apa2 . mama kn ada .
( eh2 reti ke mama nk jaga ? tak apa mama belajar2 la ye . lepas ni sy pula )

apa2 pon .. tahniah buat c.noor ngn c.im
memey doakan kamu berdua kekal sehingga ke akhir hayat
dimurahkan rezeki + mendapat anak yg sihat
lepasss ni usu pula . pastu memey pula .
hihihiihihihiiihhiihiih
gatal la pulak aku ni
tahniah sekali lg buat c.nor + c.im
buat pngetahuan semua . kandugan c.noor skg 6 minggu suda
:)
eii . tak sabar rasanya nak tgk cousin baru
wink2 

sekian terima la kasih 
akhirnya . mengandong juga mak cik aku
:)

No comments: