Monday, July 4, 2011

HOMETOWN .. I'M COMING :D

Assalamualaikum
hye blogie .. perasaan aku semasa menulis blog ni sngat2 excited
:D
so .. entry aku kali ni yela . aku nak cerita yg esok aku nk balik kg
ngeeee .. rindu sgt2 dgn family aku
hampir sebulan juga aku tak balik kg taw
grr . best2 . paling rindu agak2 kt spe ek ?
huhu 
mstilh kat cik kudin + mama ju
rindu masakn mama 
rindu semuanya la

lgpon aku balik ni sbb nk tgk atok aku sekali
yela die kn still kt hospital lg .
sbb tulang pinggul die teralih after excident hari tu
so .. aku rasa tak sedap hati pula kalau aku tak balik tgk die kn
sbb .. die kn atok aku 
nanti apa pula org ckp ..
lgpon aku bersebab kenapa aku dh lama tak balik 
sbb .. aku bz dgn class aku + jadual aku yg terabur mcm haram tu
kalau jadual aku sem ni . mcm sem lepas . dari hari tu lg aku dh balik
aku harap2 mereka semua paham la kan 

so .. malam ni nk tidur cepat2 
sebab esok pagi2 nk balik . heheh
nanti tidur lambat tak sedar la pula
susah pula nanti
heheh
oke la blogie 
samapi disini saja la
bye

No comments: