Tuesday, June 14, 2011

terharunya saya :D

Assalamualaikum 
hye blogie . dh lama sgt aku tak update kau .
rindu rasanya nak meauhkn rasa hati ni
hehehehe 
almaklumlah . buzy kan cuti sem . mcm2 aktiviti yg aku buad .

oke lupakan cerita td tu 
hari ni entry aku sgt2 menarik 
ha . aku baca la blog kawan aku ni
aku kenal die masa kat kem plkn
ddk sebelah katil aku
aku ni org kuat die masa dlm dorm dlu .
budaknya tinggi , kurus , kuat tidur , baik hati dan kdg2 mnyakitkn hati
heheeheh 
itulah die alin 

tengs alin . sbb awk ada tulis pasal sy kt blog awk
hehehe .
sy rse terharu sgt sampai menitis airmata ni
sy pon rindu awk juga .. selama 3 bulan
banyak suka duka yg kita alami bersama
rindu sgt nk dgr awk jerit2 mntk hp kt kteorg smue 
tu yg paling kelakar sekali 
awak ingat tak sy nges mse msuk hutan tu
awk pujuk sy . hehe . kelakar sgt2
ble la nak jumpa lg ni ek .
heheheeh
kalau ada rezeki lebih nnti 
sy nk jalan2 kt terengganu with awk and along
rindu2
:(


sebelum masuk hutan


berjalan nk masuk hutan
penat gler . 
:(

2 comments:

Anonymous said...

i love u dear 6_6
rndu ~

diriku memey said...

hehehe .. i love you to alin
:)