Friday, June 24, 2011

SELAMAT HARI BAPA :D

Assalamualaikum 
hye blogie . entry aku hari ni aku nak menceritakan tetang ayah aku yang aku panggil BABA 
hahaha .. kenapa aku panggil die baba ? oke mula2 aku panggil die baba then ble mama aku dh bersalin kn seorang lagi anak lelaki . mula la panggilan abah bertukar menjadi baba
:)

oke .. mari aku  kenalkn babaku kepada korang ea
namanya mohd shamsudin bin mohd yatim
( bukan anak yatim ea )
umur .. 48tahu sudah ..
( lg 2thun pencen then aku bole kawin )
pekerjaan pemandu lori .. dulu tentera 
dulu kurus . tapi skg gemok
sgt sporting orgnya , kuat ketawa , kuat usik org , tersgt ambil berat kpd anak2nya yg  gedik2 ni
pastu tak suka org marah ank die 
tak ambil tahu pasal org , lantak la org nk buat apa pon
itulah baba aku


rindu nak tgk die tersengeh2 mcm ni

so.. sempena hari bapa ni ...
aku nk berterima kasih sgt2 pd babaku
sbb baba adalah baba yg terbaik sekali di dunia ni
bersabar melayan kerenah kami 3 beradik
walaupon 3 beradik .. tp ... macam2 kerenah ad taw
:)
terima kasih atas segala pengorbanan yg baba buat utk kami smue
jasa baba mmg tak ternilai harganya
so . sebagai tanda penghargaan memey utk baba
nnti memey balik kte celebrate hari bapa sama2 oke
:)
dan insyaallah .. kalau ada rzeki ble memey berjaya suatu hari nnti
memey nk hantar baba and mama pergi mekah
:)

memey sayang baba sgt2
baba adalah hero utk kami 3 beradik
hahaha
we love you daddy
:)








No comments: