Sunday, June 26, 2011

MUSIM KAHWIN MUDA DATANG KEMBALI :D

Assalamualaikum
hye blogie .. entry aku hari ni .. tersngt2 best kn
meh kita cerita pasal kawin meh
aku tgk org2 zaman skg .. ramai yg kahwin muda blik
dh mcm zaman mama2 aku dulu
umur 20 .. 18 .. dh kawin
contohnya mcm kawan2 aku . jiran terdekat .
yang peliknya aku .ada pula dieorg duit ek
masaalah aku tak kisah kalau lelaki tu umur dh bnyk 
kdg2 sebaya . 20 lbh jgk
harta pon tak terkumpul lg weyh '
pelikssssss

 aku pon sebenarnya ada perasaan nk kahwin jgk
ada sebuah keluarga , anak2
gila la kn kalau org tk nak kahwin and tak nak berkeluarga semua 
tanya semua org ... msti nak kahwin and nk anak jgk kn . ha tipu la kalau kata tak nak kahwin dan tak nak anak ++ keluarga bahagia 
hohohohho
oke disini .. aku nk ckp la . aku pon skg tgh gatal je nk kahwin
bukan sebab nafsu ea . sebab aku jeles tgk org skg kahwin meriah2 aku tgk
huhu .
jelessss 
mcm2 dieorg buat la . buat tu la . buat ni la 
best sgt2 .. lg2 cameraman yg upload gmbr org kahwin kt FB .. 
cantik2 .. sgt geram 
lagi2 bila hari tu hott sgt dgn cerita nora elena yg sweet sgt2 tu kn
ha . lg la mereyam aku ni . cerita to sweet sgt weyh . cerita kedua selepas adamaya yg best
cerita yg di adaptasi dr novel kasih yang suci . 
sweet gila . aku pon dh mcm org gila bila tgk cerita tu .
mana tak nya . ketawa sorang2 .. senyum sorang2 . mcm org apa dh

oke2 berbalik pd cerita pasal kahwin td .. insyaallah kalau ada rezeki .. 4 tahun lg
aku kawin la . huhuh . tp dgn siapa tu aku tak tahu  lg
sbb jodoh , ajal dan maut smue di tgn tuhan
tp kalau bole msti la aku nk kahwin dgn org yg aku syg sgt2 tu
msti korang thu kn spe . kalau tak thu biar aku bgthu .
" fikri zahin "
itulah jejaka pilihan hati aku 
tak ada yg lain dh . ssh wooo mau cri mcm die 

agak2 bole tak aku pujuk babaku aku utk kawin 2 tahun akn dtg
yela . almaklumlah . duit babaku sudah mahu keluar .
puluh ribu juga tu yg akn keluar
bole la aku pinjam dlm beberapa kn
huhuh
tp teringat pula cerita mama
masa c.nor kahwin . mama habis 30ribu utk persiapan kahwin c.nor 
termasuk pelamin , hanataran , bilik tidur , make up , balai , semuanya yg berkaitan
mak aii . itu c.nor kahwin . kalau aku kahwin plk mcm mner yerk 
huhuh
sebab zaman skg . semua bnde pon kne gne duit la skg 
pening2 . oleh itu 
aku harus la belajar rajin2 supaya aku dpat capai apa yg aku nk nnti
nntikn weeding of the year aku ea
huhuh
ishhh , tak sabar rasanya 



motif aku upload gambar ni
sebab aku dh gatal sgt . hihihihi 
:DD


No comments: