Thursday, May 19, 2011

TULISAN BIRU :)

Assalamualaikum ..
hye blogie . entry aku kali ni . gle skit .
nak ceritakan pasal tulisan biru yg semakin menggila sekarang ,.
sanagt kelakar . boleh pecah perut kalau ketawa tak terkawal 
kawan2 aku sekarang semua tgh gila like page tulisan biru tu ..
termasuk la aku sekali . siiiookkk woooo .
best . kenekn orang .. terhibur la skit kn .
( lagi2 si fatin , apiz ngn suki tu )

sangat kelakar ,
korang cuba la . mesti korang rasa sioookkkk mcm kteorg rse skng
npe ada tulisan biru je ek 
adaknlh tulisan merah ke , pink ke , hijau ke , coklat ke 
mesti lagi best dan meriah muka buka kita kn .. kn .kn
hahahaah

tulisan2 biru tu idea spe ek .
sangat bijak orang tukan
tengs sebab menceriakn kteorg semua .
dgn adanya tulisan biru tu . kau mampu membuatkn kteorg ketawa smpi nak pecah perut .
( lagi2 gemok sebelah aku ni .. mengilai2 die ketawa bila die main lawan2 tulisan biru tu )

aku bgtw korang la contoh2 tulisan biru tu ..

kau mmg terbaik la ..
:)


No comments: