Thursday, May 19, 2011

SETAHUN SUDAH DIA PERGI .......

Assalamualaikum ..
hye blogie entry aku kali ni aku nak cerita pasal arwah nenek aku
pejam celik . pejam celik . cukup setahun die pergi meningalkn kami semua .
so .. hari2 yg berlalu tanpa nenek aku ni rasa lain sgt
rindu nak dengar suara die .
masakan die .
peluk2 die .
usik2 die .
tlg die masak .
( eh tolong ke . tolong makan ada la )
heheh 
sejak die tak ada . rumah sunyi sepi .
mcm2 lg la . ianya bukan saja bg impact kt family kteorg .
malah . jiran2 aku pon rasa mcm tu juga .

so . genap setahun nenek aku meninggal 7/4/2011
kenduri arwah pon kteorg dh buat 
tp lambat skit .. sbb nk tnggu cuti . baru pak cik n mak cik aku balik
alhamdulillah . smuenya berjalan dgn lancar .
juadah makan pon menyelerakan' ..
semua c.nor support

hari tu pg2 jumaat bgun awal2 .
sbb nk pergi kubur nenek .
lama dh tak ziarah .
sbb masing2 sebok dgn hal masing2
rindu sgt2 kat nenek aku yg paling aku syg ..
:(
walau apa pon terjadi die sentiasa di hati kami semua walaupon die dh tak ada lg 
aku doakn die sentiasa berada di dlm golongan org yg beriman
aku tahu die sentiasa berada di samping kami semua 
walau pon kteorg tak nmpk die .. tp die nmpk kte .
rindu sgt2 
KAMI SAYANG NENEK SANGAT2
ILOVEYOU

al-fatihah kepada :
AZIZAH BINTI CHE IBRAHIM




No comments: