Thursday, May 19, 2011

SAYA SEORANG YANG CUAI ..

Assalamualaikum
hye blogie . entry aku kali ni . menceritakn tentang perangai aku yg sgt teruk 
iaitu AKU SEORANG YANG CUAI ,,
hehe
relax2 
tp . kalau aku pinjam barang orang . aku tak cuai ea ..
aku mesti pulangkn balik pada tuannya ..

heheeh . dh terlanjur tu .
aku nak cerita la . mcm2 dh barang aku yang hilang disebabkn perangai aku ni .
contohnya . beg duit . 
oke cerita pasal beg duit hilang ni . masa tu aku nak balik kg .
sbb ada kenduri . then pakwe aku pon sama balik juga .
kteorg naik bus masa tu sama . dlm pukul 7 lebih kurang mcm tulah 
oke2 . dlm bus . aku relax jerk .
tak mcg pakwe aku pon . sbb nk jumpa dh jap lg kn
so .. dlm perjalanan dr KL - SEGAMAT 
aku layan lagu je .
then sengeh sorang2 . sbb excited nk jumpa pakwe aku kan 
( nampak . nampak . gatal sungguh cik memey nikan )
oke . smpai mana tah mse tu . bus berhenti plk .
k berhenti selalu tak berhenti geram plk aku ,
sbb kalau berhenti msti lambat smpi nnti
aku ni dh la tgh tak sbr nk jumpa pkwe aku 
ishh . pak cik ni . jam dh nk dkt pkul 9
mse tu ngade2 naik bus cepat ekspress selalu naik bus trans
gatak sgt kan . mcm tula.
dh smpi mner tah . pkwe aku die dh mcg ckp die dh smpi
aku baru je jementah . krenya dh dekat la tu 
oke2 . smpi gemereh . aku kemas2 barang aku . 
beg duit kau keluarkn .. konon2 nak beli air bila trun nnti
oke2 . smapi je kat stesen bus . dr dlm bus aku dh nmpk pakwe aku sengeh2 .
aku dgn gelojohnya turun .
hehe . salam2 die semua ..
gembira la . sengeh tak habis2 lg dua2 ekor pon sama
pastu .. mama call suruh beli tiket tok balik sekali .
cehhh . aku po oke kn jela
mse dh kat kaunter tu . aku cari2 beg duit aku dh tak ada
mungkin masa aku bgun tu . beg duit aku jatuh kot
nasib baik masa tu ic kat beg lain . beg tu aku letak duit 
banyak jgk dlm rm80 lbh .
glerkn aku
nasib baik mama tak bebel
so . pakwe aku la . yg bayarkn tket aku
nasib baik ada die ..
hehehe .
syg awak bie 
aku halalkn jela pada spe yg jumpa beg duit aku tu
nak nages pon tak gne . sbb bende dh hilang

then .. lepas beg duit plk hilang .
ic aku plk hilang
ni semua pasal aku nak kerja sgt la ni
nenek tua kt f.o.s tu la penyebab segalanya
gelojoh sgt nk sruh aku photostat ic .
sbb nk uruskn pasal gaji
eiii . tension aku
tak pasal2 melayang duit aku rm100 sbb kne denda
nasib baik aku student . dpt la discount kne la byr rm60
duit jgk tu , lepas bole dpt baju E-SPRIT 1
hehe 
mama bebel jgk time ni . yela ic tu .aku 
dkt sbulan jgk aku jd pendatang . harapkn ic sementara je
kelakar2 . nak raya time tu 

then lepas ic hilang .. jam kesayangan aku pula hilang
geram sgt aku .
tah time ble hilang pon aku tak perasan
bongek betul
aku syg gler jam tu . dr form 4 tu aku pakai .
banyak berjasa tu jam tu pada aku
hadiah dr mama n baba
sedih2 . rasa bersalah sgt

then . yg ni paling aku rasa sgt bersalah sgt
nak taw tak apa yang hilang
MP4 pkwe aku bagi
bodaohhh sialll spe yg curi tu
sebab salah aku jgk . letak bersepah2
bagus cik memey 
awak mmg terbaik la
nasib baik pakwe tak hilang 
cuma sepikan diri je
sedih2 .

okelah . dh banyak sgt membebel ni
kesian plk kat korang nk kne baca panjang2 ni
hehe
okelah 
bye 
:)


No comments: