Sunday, May 8, 2011

DUGAAN .. DUGAAN DAN DUGAAN ..

Assalamualaikum 
hye blogie . entry aku kali ni .
aku pon tak tahu nak cerita macam mana .
yang aku nak bgtw .
tahun 2011 ni . tahun yang paling banyak dugaan hidup aku terima
sangat sedih .
lepas satu . satu dugaan yang aku dapat .
aku tak mampu untuk buat apa2 
yang aku mampu hanya menagis . menangis dan terus menangis 
aku tak kuat untuk tempuh semua dugaan ini

umur aku hampir menjangkau 20 tahun bulan 9 ni
so .. sekarang aku dh rasa erti kehidupan yang sebenar
kehidupan aku tanpa tutik ..
aku dh rasa
honestly aku ckp .. aku tak bole hidup tanpa die .
rasa cm sakit gle ble die tak ada untuk aku .
arghh .. tidak .. tidak . tidak 
kenapa sedih sangat hidup aku ni ...
setelah 4 tahun aku menikmati kebahgian .
baru sekarang aku rasa kekosongan hidup sejak tutik sakit
tiada la 24 hp ditangan .. gado2 maje ... call lama2 ..
i miss all the moments ..
:(

YA ALLAH .. kau tabahkanlah hati hambamu ini
dlm menempuh segala dugaan yang telah kau berikan ..
terima kasih pada hafiz dan nur fatin
sebab .. hari2 dengar lauahan hati aku ni
tengok aku nages
thnx sgt2 .. aku sayang korang berdua 
:)

to fikri zahin i love you so much 
tak ada siapa yg bole pisahkan kte
melaikan ALLAH s.w.t ...

No comments: