Thursday, August 4, 2011

WELCOME KEPONG AND WELCOME JERAWAT

Assalamualaikum :)
hye blogie . entry aku for today aku nk cerita pasal ble keadaan aku kat hostel dan keadaan aku dirumah
oke2 .. firtsly aku nk cerita la kn pasal life aku bila kt hostel aku ni kn 
oke life aku kt kepong dgn kt hometown aku
sgt jauh berbeza
oke 
nak thu knpe 
bila kt sini semua aku kerja kene buat sendiri
then , bila kt kg . ha .. bru best . itu ada org buat . ini org buat '
sgt syokkkk . bgn mandi + makan + baring balik tgk tv
itu shje kerja akul
agak2 dh ptg dlm jam 5 lbh 
apa  lg .. gosip time la kan

oke2 berbalik pd tajuk aku tu td
akn paling bengang skli bil balik hostel ni kn . ha mula la muka aku ni tumbuh jerawat + + +
bnyak kot . merah sana . merah sini . dh mcm apa dh
yg aku pelik bila aku kt kg . sebiji jerawat pon tak ada 
suci bersih je muka aku .. cuma kesan2 jerawat tu ada la
korang rasa apa yg menyebabkan muka aku ni berjerawat bila duduk hostel
apadah pemakanan aku ? atau air ?
pening2 .. geram betul aku
bila muka dh ada jerawat nak ambil gambar pon dh malas dh
even sebiji pon yg timbul jerawat tu
aku dh rse tak selesa + malu
apa bole buat kn .
lgpon aku bkn reti sgt jaga muka aku ni
huhuhu 
kalau aku rasa aku rajin nk pakai pencuci muka aku pakai
kalau malas . jgn harap la ku nak pakai 
lgpon muka aku ni kalau tak pakai apa2 oke pula
mean mcm pencuci muka tu , cream ke mcm2 lg la
lgpon bila aku make-up
muka aku msti ssh sgt make-up nk hilang
even peluh mcm mner pon . pipi steady je merah
huhuhuhuhuhu
terbaik la kn

aku rindu muka aku yg suci gila dulu
atok aku ckp senang je nak hilangkn jerawat tu dgn cepat
kawin la .. lepas kawin mesti hilang jerawat tu semua
motif atok sebenarnya nak ckp aku nk kuat berangan la kan
tak pon msti die pk yg aku ni berangan nak kwin kn
atok ke memey ni yg nak kawin
hehehe

ok la kawan2 nanti aku update blog aku lg ye
blurr aku bila menghadap blog ni
before bukak .. mcm2 idea aku nak tulis
bila dh tulis
arghh blurrr
ok la . bye2
:)



No comments: