Thursday, August 4, 2011

SELAMAT BERPUASA :D

Assalamualaikum
hye blogie .. selamat berpuasa
:)
hihihihhi
ouh sgt lambat aku mengupdate blog utk bulan puasa ni
almaklumlah .. hari tu bz ya amat ,, samapi my baby pon hilang
(my baby tu hp tau jgn pk lain )
yela .. seminggu sebelum raya tu aku pg JB .. pg rumah fateen a.k.a bestfriend aku + pg rumah my bie + pg tlong mama noor pindah . so mmg tak ada masa la kn nak update blog ni

so .. alhamdulillah puasa tahun ni aku dapat sambut dgn family aku
seronok sangat2 .. lg2 dpt tgk gelagat shah im dan a'an puasa
eii . comel sgt .. mcm2 alasan dieorg nak berbuka
shah im kurang bercakap berbanding a'an

oke .. last year aku tak dpt berpuasa bersama dyeorg .. coz .. aku sibuk berkerja 4time
konon la kn nak kerja
oke .. lgpun last year memang aku tak nak balik
sebab aku sedih bila teringat arwah nenek aku
masuk tahun ni dh 2 tahun aku beraya dan berpuasa tanpa die
sumpah .. rasa lain sangat
sunyi . kusam .. suram .
dh tak semeriah dulu lg
lg la thun ni mama noor first rye tak dpt balik kg
coz suaminya berkerja ... lg la rse lain
next year pula .. usu plk tak ada
almaklumlah .. org tu nak berangkat ke penang after raya ni
bukan apa .. org dpt kerja kn .. so kene la pg .. rugi kalau tak prgi

oke .. hope puasa tahun ni aku penuh seperti puasa2 sebelumnya
hehehe
bestt .. tak payah susah2 aku nak ganti
:)
terbaik la memey




ok .. korang semua tahu kan bulan puasa ni banyak amalan yang kita bole buat
dan tinggalkn pekara yang dilarang
tengok la code yang aku sediakan tu ye
:)
hehheheheh
last sekali aku nak ucapkan selamat berpuasa buat semua umat islam
berpuasa bukanlh brerti mnyekat prgrakn kita ....berpuasalh dengan hati yang ikhlas ....sesunguhnya ramadhan ini hanya setahun sekali ..jadi marilh kita bersama2 merebut peluang dibulan  yang pnuh rahmat ini.

No comments: