Monday, March 14, 2011

FUCK YOU KLMU !

hye blogie ..
entry aku kali ini memang la sangat best sangat ..
( aku rasa cam nak bakar jer klmu tu )
sial punya kolej .. menipu duit student ... sangat jahat ! 
bodoh sangat2 .. korang mesti nak tahu kenpa kan ..
ha .. korang baca niy k ...



Semakin hari berlalu, semakin banyak perkara2 aneh berlaku di kolej.. selama itu jugalah penindasan keatas pelajar berterusan tanpa ada penghujungnya..

Dahulu kala, kes Learning-Kit n facilities menjadi topik perbualan.. kemudian, timbul pula kes loan dimana hampir 100% duit pinjaman 'diserahkan' ke KLMU apabila rm600 duit sara diri sepanjang 8 semester (rm100x6semester), turut dituntu oleh KLMU..

Kemudian, heboh mengenai berita setiap student2 akan mengalami sekurang2nya 1 kali Fail / NC (walaupun belajar struggle nak mampos).. sekarang berita sudah menjadi kenyataan.. berduyun2 stundent klmu amik referral Exam n berterbanganlah duit2 referral tersebut ke tempat2 yang tak sepatutnya..

KLMU semakin gembira n tersenyum apabila anak2 didik mereka berjaya dijadikan 'patung / puppets' untuk mengikut segala telunjuk mereka jika ingin meneruskan pengajian di KLMU yang serba kekurangan ini..

Now, isu duit hostel pula melanda.. Hari2 penting Mid-Tern n Final dijadikan 'tarik tali' oleh KLMU untuk dijadikan bahan 'pekena' kepada pelajar2..

Apakah ini tanda bahawa KLMU masih lagi belum serik dengan tindakan sebilangan besar student2 KLMU dengan mengadakan demonstrasi aman di hadapan Kampus KLMU pada 26 Oktober 2010 tahun lepas???

Apakah mereka mahukan sesuatu yang lebih 'luar biasa' seperti cuba mencabar setiap individu yang menyambung pengajian di KLMU??

Seandainya itu yang dimahukan mereka...

Apa kata kita semua???


tersangt bodoh kan ?

No comments: