Sunday, March 13, 2011

assigment ouh assigment

hye blogie ...
entry aku kali ni pasal asiment aku yang tak pernah nak habis tu ..
ishhhh .. npe la 2 ,3 ari niy aku malas sangat nak wat asigmnet aku ni.
pening2 ..
tu la lecture ni pon satu nak bagi assigment ni susah2 ..
kan aku dah malas nak buat ..
cuba la bagi yang senag2 ..
mesti aku laju jer wat ..
contoh cam isi tempat kosong ker ... bulatkn jawapan yang betul ker ..
hehehehe ..
metilah aku orang petaa yang akan hantar dulu ..
hiihhihih ..
macam lecture contempary bagi tuh ,
senag jer assigent die .. oleh kerana die bg assigment yang senag2 ..
ha . aku sayang die lebih ari lecture lain ..
uuhuhuh
( nak bodek jer sebenarnya )

yang lecture food and beverage managment niy pon satu ..
nak bagi assigment tak agak kan..
nak suh g 4time lah nak suh wat men lah ..
ish .. macam2 lah ..
penat kepala n tangan aku ni nak buat taw ..
eiiii .. benci.. benci .. benci 
bestnya lau aku satu kolej ngan pakwe aku ,,,
nanati die mesti boelh tolong aku buat assigment ...
( i need u )

yang lecture garde manger palk ..
sibuk nak suh wat handbook la ..
ap lo .. itulah inila ..
aku bagi hand aku kat kau nnti .
baru tahu .. werrrrrkkk 
( main2 jer .. takkn lah aku nak buat cm tuh plak kt lecture aku . )

aku akn berusaha untuk menyiapkan assigment aku yang tah ap2 tu secpt mungkin
aku kan bakal2 jadi stdent 4flat ..
hahaahahah
( sedapkn hati )
aku dah penat dah ni ..
k lah ...
daaaaa
:)

No comments: