Wednesday, March 9, 2011

dugaan hidup yang terbesar buat saya :(

hye blogie ..
da lme aku tak update kau kan ..
so .. hari ni aku nak cerita degan kau ..
tentang dugaan yang aku terima drpd Allah s.w.t 

korang semua mesti tahu kan ..
dugaan yang aku terima sekarang ni ..
boyfie aku sedang sakit terok ...
auh ... sangat sedih ...
:(

tiap2 hari aku nages ble pk pasal die ...
sbb aku terlalu sayangkan die ..
aku sedih ble tgk keadaan die mcm tuh ...
makan tak nak ... nak jalan tak larat ...
nak buat apa2 pon dh tak bole ...
aku tak sampai hati nak tgk die sakit macam ni ...
kalau bole .. siang malam ..
aku nak jaga die ..
tp apakan daya ..
aku kn study.. ssh untuk aku nak bersama ngan die ..
aku tak nak .. orang anggp aku ni ...
ble tutik sihat .. aku nak die ..
tp .. ble tutik sakit .. aku tinggalkn die mcm tuh jer ...
bukan .. aku cuma tak de masa untuk bersama dgn die ..
assigment , class pg ke petang dan yang akan niy plak ..
MIDTERIM ! .

kadang2 tuh .. die nak tak nak jer layan  aku ni ..
yer aku tau die sakit ..
tp plizz ... layan aku macam dlu ..
sblm die skit ... ni tak .. mcg 1 ,2 pastu stop ..
aku ni dah la cepat tertouching ,...
sometimes .. aku rse cm diri aku ni ..
tak dipelukan lagi dalam hidup die ...
aku terasa sangat2 .. sejak die sakit ni la ..
die berubah ,,, tapi kenapa die perlu buat aku cam tuh ...
aku ni bole buat die bertambah sakit ker ?
confius ~ ~

aku tak tahu nak cerita pada sapa2 ap yang aku rasa sekarang ..
sedih yang teramat sangat2 ...
sukar untuh di katakn ...
tapi walau die wat cmner pon pd aku .. aku tetap sayangkan die ...
aku tetapcintakan die ..
dan apa yang aku tahu ..
semsetinya die pon sayangkan aku juga :)
walau apa pon yg terjadi ...
aku takkn tinggalkn die ...
i love u fikri zahin ...
yaAllah .. tabahkanlah hamba mu ini ..
untuk menempuhi segala dugaan ini ..

No comments: