Thursday, July 14, 2011

SAYA TAHU AWAK KUAT ;D

Assalamualaikum 
hye blogie . sudah lama aku tak berkongsi cerita dengan kau  kat sini 
miss u .. miss u and miss my blog 
maklumlaah ke bzyan aku skng tahap PM tau
bukan apa .. last week aku balik kg dkt 1 week jgk la
melawatt datuk aku yang excident hari tu
kesiaaann ..  tp sekarang  datuk ku sudah menjadi iron man .
hihi 
almaklumlah .. sekarang tulangnya sudah digantikan dgn besi 
kesian atok 

oke .. sebenarnya entry aku hari ni aku nk cerita pasal boyfie aku 
oke . aku sangat sangat kesian dgn die
keadaan die skg begitu tertekan sekali 
aku faham keadaan die .. maybe kalau aku di tempat die . aku akn menghadapi problem yg sama kot

di suata malam yg dingin
aku tergolek2 di tilam sambil online
tiba2 boyfie aku hantar msg
then tbe2 je soalan die lain dri selalu
Dia : baby .. saya dh lain kn sekarang 
Aku : ye .. awak dh banyak berubah :(
Dia : ye sy thu sy dh bnyk perubahan skg

oke . aku tahu die sgt2 stress dgn keadaan die skg
aku pon mulakan la ceramah aku pd die
aku bg die kata2 semangat .. aku thu die keadaan die skg sgt2 down
tapi .. bgtw kt die .. yg aku tahu die kuat .. die bole sihat mcm dulu lg
dan mcm2 lg aku ckp kt die
yela .. sbgai  girlfriend die .. aku kne la sentiasa berada disamping die
even die dlm keadaaan tersangat2 teruk pon aku pasti akan bersama die
aku tak nak jd orang yg lupa diri
i mean .. bila senang sama2 then bila susah hilang tak kemana.
itu bukan aku
aku takkn buat mcm tu even pada kawan2 aku sekali pon
aku harap dr apa yg aku ckp pd die tu 
dpt memberi smgt pd die utk teruskn hidup die mcm dulu
ye , aku sebagai girlfie die .. aku begitu terasa dgn perubahan perangai die
cara die layan aku mmg jauh berbeza dr dulu
then die pon ckp dgn aku . die minta maaf sgt2 kalau selama ni ada marah aku ke apa ke
sebab .. die tak bole nk kawal perasaan die . cepat melenting 
even dgn family die pon die mcm tu . lagi la dgn aku yg bnyk kerenah nikan'
keadaan die pon adalah sedikit beransur pulih dr sebelum ni
tp still tak boleh bergerak banyak mcm selalu 
hanya baring dan ddk shje die mampu

aku nak die hidup mcm dulu
aku tahu die kuat unttuk menghrarungi semua ni
awak tak perlu takut sayang .. awak still ada family yg sangat2 sygkn awak
awak ada saya .. awak ada kawan2 ..
kami semua sentiasa berada di belakang awak .. memberi semangat dan sentiasa mendoakan kesejahteraan awak sayang
so . awak jangan takut dan awak kene kuat mengharungi semua ni
ingat TUHAN sentiasa ada bersama2 kita
dan sentiasa berada di pihak yang benar

aku rindu senyuman die . ketawa die .. gurau sende
aku nak die tahu aku akan sentiasa berada die selama2nya
insyaallah ... kalau ada jodoh dan izin dr tuhan
aku nk die jd teman hidup aku hingga ke akhir hayat die
aku terima seadanya diri die
even die tak bole berjalan sekali pon .. aku akan tetap ada utk die
itu janji aku pada die
sebab aku yakin dan aku pasti hanya die shj yg boleh menjaga aku
selain dripada parents aku

dan aku mendoakan agar jantung hati aku ni
akan pulih semula seperti dulu
saya sentisa mendoakan awak sayang
saya tahu awak kuat untuk menepuh
mungkin ada hikmah dari apa yang berlaku pada awak
:)


motif letak gambar ni
sebab dah gatal sangat kannn .. kannnn
:)

No comments: