Thursday, April 14, 2011

sudah sembuh ..

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia ..
hihii .. ala gedik betul kan ...
firstly aku bersyukur sgt pada tuhan krne aku masih sihat smpi skrng ..
( ala aku bukan apa .. ajal maut semua di tgn tuhan kn )
dh lama sgt aku tak update blog coz my blog ada problem ..
bole bukak .. tp ble ak bukak lptop aku akan tros shut down sndri 
( ada virus blog aku ni sgt bhye )

aku tengah rasa amat gembira sebab .. sebab .. sebab ..
boyfie aku dh sihat .. alhamdulillah .. aku rasa begitu gembira ..
setelah . dkt 5 bln die mnggung kesakitan .
akhirnya sihat juga .. aku bersyukur sgt2 kerana tuhan masih bg die peluang utk hidup ...
so .. lepas ni aku tak der la rse risau lg ...
problem yg selalu aku kne mse die skit ni ... aku tak bole tido ..
( mkn bole . hihi )

so .. lepas ni aku harap sgt2 die akan sembuh sepenuhnya .
tak bengkak2 . hanya perlu mkn ubt dr hospital shje .
so .. lepas ni lau die tak lyn aku sgt .. ha siap la die 
( aku merajuk 1tahun nnt biar pdn mke die )
hihiih .. sgt jahat ... 

aku anggp ni semua ujian dari ALLAH S.W.T
aku berharap lepas ni pekara mcm ni tak akn berlaku lg 
sebab aku tak kuat utk terima bnde2 mcm ni ..
dgn itu .. aku akn sntiasa pastikn keadaan die akn selamat dan sihat ...
( sebab aku akn pastikn 2015 aku nk kwin dgn die )
hahahahha ...
( sgt gtal kan sy )

hm . tak tahu la nak cerita apa lg ..
oke lh .. jp ag aku update lg ea ..
hahaha 
selamat malam semua ..
bye 
:)

No comments: