Friday, April 22, 2011

RASA NAK JADI BABY BALIK :)

Assalamualaikum 
hye blogie entry aku kali ni agak gila sikit 
aku rasa aku nak masuk balik dalam perut mama aku dan keluar mennjadi bayi yang suci tanpa dosa
tak tahu apa2 .. yang aku tahu .. nages, makan , ketawa,berak dll yang macam baby buat ..

sebab aku bosan dengan hidup aku sekarag ni .
ni semau berpunca  daripada budak ..... tu la . 
( hidupku jadi tak keruan .. soooobbbbbbsssss )
broken heartd taw .. tersgt kecewa .

aku suka nak jadi baby balik sebab :
aku tak akan berdepan dengan masaalah ..
aku tak taw pakwe tu apa 
aku tak melakukan dosa
aku akan sentiasa dijaga oleh mama dan baba
tidur bersama mereka . 
makan disuap .
baju dibasuh oleh mereka ...
seronoknya ...

sekarang ni bila kita dah dewasa macam2 masaalah yang perlu kita pk sendiri .
masaalah cinta la , belajar la , macam2 lah lagi kan .
pening kepala wooo .. sumpah . rasa macam dah tak nak hidup lagi kat dunia ni .
ni belum kerja . nanti lau dah kerja lagi la .
macam2 masaalah yang akan timbul ...
pejam celik . pejam celik .
dah 20tahun aku hidup  kat dunia ni ..
sekejap je  

aku harap hidup aku akan lebih sempuran lepas ni .
kawan2 doakan yang terbaik untuk aku ..
semoga aku akan berjaya dalam hidup aku suatu hari nanti ..
sebab aku nak membalas jasa kedua ibu bapa yang banyak berkorban untuk aku ...
argghhh .. sedih pulak ..
:( .

rindunya zaman2 baby dulu ..
arghhhh ..
oke lah blogie ... 
bye ..



No comments: