Wednesday, April 27, 2011

SIAPA SAYA PADA AWAK ?

Assalamualikum
hye blogie , arini entry aku . masih lagi d'dlm dilema .
masih lagi menceritakan tentang encik Z dan encik D
tengs to encik D kerana menemani dan memahami perasaan aku sepanjang encik Z tidak mengendahkn  aku
walaupon encik Z mengabaikan aku . tp sumpah . aku still ingat die . hari2 aku call die ..
tp .......... siapa yg lupa siapa disini ?
jangan risau dan jgn takut .. encik D sudah berpunya . sma juga seperti aku . sudah berpunya ..
antara aku dan die . tidak mungkin akn ada apa2 sebarang pertalian .
melaikan die hanya kawan aku ..
mmg kami rapat . selalu jgk jumpa .. but .. as a friend ..
mmg aku tahu . encik Z msti marah aku bila die thu aku baik dgn encik D 
tp encik Z . aku nk mntk maaf sgt2 . sbb aku bosan ..
aku tak ada kawan . aku harap kau faham ..
aku sayang kau bodoh .
i miss u bodoh .
aku harap kau faham dgn apa yg aku rasa sekrang , ye aku tau kau marah 
tp ...
percaya la . mungkin kau akn buat bnde yg sama ble kau berada ditempat aku skrg
encik Z .. maafkan aku .. :(
aku tak berniat tok curang dgn kau . percayalah pada aku encik Z bahawa encik D itu hanya kawan aku disini 

encik D sendiri pon ckp . bahawa aku dan die aku hanyalh BFF
:)
die seorang yg sporting , baik , caring dan comel
encik Z walau die baik mcm mner pon .
aku takkn jatuh hati pada encik D . sbb cinta aku anya utk kau sorg encik Z , syg aku hanya tok kau sorang encik Z ..

terpulang la pd kau nk percaya ke tak ye .. aku hanya ckp je .
sekarang ni . aku tak nak mngharapkn sesuatu bnde tu ..
sbb aku takut . apa yg aku harapkn tu aku takkn dpt .
aku akn pgng kata2 yg encik D ckp tu..

dh terlanjur tu biarkn lah aku knlkn encik D disini ..
full name die . RAMDANI BIN MUSTAFA
umur sama dgn encik Z ..
asal SABAH .
stdy kat KLMU jgk .
amek cos FISIO...
suka mkn MCD sme cm aku .
dh ada GIRLFRIEND
girlfriend die ddk sblh KLCC ...
suka SENYUM ..
mula2 kenal PEMALU ..
( pastu jadi tak tahu malu )
itu jela yg aku taw . heheheh


ditengah2 tu  encik D yang muka nak minta penampar ...
:)



ini pula encik Z yg aku sayang sgt2 ..
i <3 you baby ..
so much ....
handsome ..



.





No comments: