Tuesday, November 22, 2011

GENAP 20 tahun .. thanks mama and baba .. :D

Assalamualaikum 
hye blogie . lama sudah tidak update kan
dah bersawang2 dah blog aku ni
heheh

ok . banyak ni cerita yang nak dikongsikan bersama . setelah berbulan juga aku tak update blog aku ni
ok .. bulan 9 hari tu . genap la umur aku 20 tahun
semakin tua dan semakin chubby
hehe 
:)
biasalah senang hati kan sebab tu la . tak ada buat kerja apa2 . mkn , tidur dan pergi class shj 
semakin gemuk . gemuk dan gemuk

ok . back of the story about my birthday
aku tak sambut pun birthday aku . sebab aku kan kt KL
family aku kat johor
macam mana nak sambut kan
tak best la .. so . after 1month birthday aku berlalu .
aku macam rasa sedih juga la kan . mcm mama dan baba mcm tak nk sambut jekan besday aku
tp ...
jeng2 cuba teka apa yang aku dapat dari mama dan baba ?
hahaha
bende yang aku idam2kan sangat .
dah la duta barang ni fav artis aku kan 
hahaha
biar aku bagi hint sikit ea
" SETIAP GAMBAR ADA LAGU "
itulah yang aku dapat dari mama dan baba 
thanks mama dan baba bagi apa yang memey nak sangat2
memey janji . memey akan jaga apa yang mama dan baba bg tu baik2
dia lah baby memey skg ni . nak tidur pun bawa tau
dahsyat tak ?
haha 


hahah . ni la baby aku sekarang cun tak ?
hot pula tu warnanya

ok . sekarang semua orang kat rumah perli aku
asal nampak muka aku je . mesti cakap . .
" SETIAP GAMBAR ADA LAGU "
      
ok . sejak dari hari tu .. aku sentiasa tersenyum
dan setiap apa yang aku buat . mesti ada gambar
huhu
:)

TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA PADA MAMA DAN BABA
SAYANG KAMU BERDUA .. 

hasil dari camera aku : 



No comments: