Wednesday, November 10, 2010

C!ntA yAng sY tER!mA ... :)


Apabila seorang lelaki benar-benar jatuh cinta dan setia pada kekasihnya dengan ikhlas, perubahan sikapnya dapat dilihat dengan jelas. 
Hati lelaki yang dianggap keras selama ini, tiba-tiba menjadi selembut kapas. Bahkan lelaki yang mabuk cinta sanggup berkorban dan melakukan apa sahaja untuk kekasihnya. 
Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai. 
Namun kaum wanita janganlah mengambil kesempatan di atas pengorbanan yang dilakukan lelaki untuk mu itu.

sy menyedari teman lelaki sy sentiasa bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk sy dengan rela hati, 
nyata sy tidak silap memilih teman hidup. 
Situasi ini terang-terangan sudah menjelaskan perkara sebenar. 
Dia bukanlah jenis orang yang berdamping dengan sy sekadar suka-suka ataupun untuk mengambil kesempatan,tetapi atas dasar cinta yang sebenar.
Betapa beruntungnya sy mempunyai dia ..
dia sentiase membuat hatiku senang dan sentiase terhibur ..

Dia sentiasa mengingati saya agar hubungan yang terjalin berjalan lancar tanpa sebarang masalah.
Itu tandanya dia amat menyayangi perhubungan di antara saya .dia seorang yang lucu tapi hakikatnya begitulah apabila dia berperangai tidak ubah seperti anak-anak kecil semata-mata untuk mendapat perhatian daripada saya Si dia mahu bermanja dan inginkan saya melayannya lebih daripada orang lain yang pernah kamu sayang. 
Kalau dia merajuk hati, saya akan memujuknya. saya tidak pula pernah menyangka manjanya itu mengada-ngada. 
Bukan senang lelaki sanggup mengubah sikap machonya kepada seorang lelaki yang berperawakan manja. Hanya untuk orang yang disayangi sahaja.

saya akan menyintai dirinya hingga ke akhir hayat saya ..
saya akan menjaganya dan berada bersamanya 
tidak kira dia berada di dalam keaadaan apa sekali pun ...
saya tidak akan meninggalkannya ..
hanya takdir yang dapat memisahkan kami berdua ..
saya menyintai dirinya lebih daripada saya menyintai diri saya ..
baby i love you so much sayang ...



No comments: